Dosiahnuť spokojnosť zákazníka môže dať občas zabrať aj skúsenému hoteliérovi. A dosiahnuť, aby sa zákazník vrátil, to môže byť riadna fuška. Pričom platí rovnica:
profesionálne služby + profesionálny personál = spokojný hosť
Kontaktujte nás a my Vás podporíme na Vašej ceste k vernému a spokojnému klientovi.
Programy
Hosť náš partner – proklientská orientácia pre personál
Profesionálna recepčná, profesionálny čašník
(prvý dojem, komunikácia, počúvanie, otázky)
Asertívne v službách
Ako zvládnuť záťaž a stres
Stratégie jednania s nahnevaným a nespokojným hosťom
Ako viesť tím a mať plný dom
Ako viesť náročné rozhovory so zamestnancom
Ako vybrať správnych ľudí do tímu
Legislatívne požiadavky na zriadenie, zatriedenie a fungovanie zariadenia
Prevádzkový poriadok – neodmysliteľná časť každého zariadenia
Hygienické štandardy – nutnosť, bezpečnosť a kvalita
Hygienická slučka, Osobná hygiena, Zdravotná bezpečnosť
Teploty – dôležitý bezpečnostný faktor pri stravovaní
Alergény v stravovaní
Skladovanie nezlučiteľných potravín
Požiadavky na zatriedenie do kategórií podľa legislatívy
Hygienické požiadavky na komfort ubytovaných
Požiadavky na manipuláciu s detergentami a čistiacimi prostriedkami
Prínosy pre vás:
- prehĺbite vlastné sebapoznanie
- máte vedomosti a zručnosti profesionála, ktoré dokážete aplikovať v reálne praxi
- viete, ako a čím ovplyvníte vernosť a spokojnosť vašich hostí
- dokážete aplikovať stratégie v situáciách s náročným, nahnevaným, nespokojným klientom
- rozumiete biznisu aj ľuďom
- ušetrenie financií za sankcie zo strany dozorných orgánov
- znalosť legislatívy – bezproblémové fungovanie prevádzky
Kurzy sú určené pre:
- Majitelia hotelov
- Riaditelia hotelov, penziónov
- Personál hotela – recepčné, čašníci, chyžné
- Personál kuchyne